livsbuffén

Tjäna!

Som vanligt så är det fullt ös vilket jag ju trivs som firren med. Varför ha tråkigt när man kan ha roligt?
Några happenings på senaste:

Halv åtta hos Madde:
 
 
Madde och jag tog en tripp till Barkarby en solig lördag. Där köpte jag en soffa och samma dag sålde jag min gamla, så nu är jag utan soffa i ca sex veckor till. Det kändes lite sorgligt att behöva lämna min stora fina soffa vilket nog var mitt första stora köp när jag tänker efter, köpte den till min lägis i Motala back in the days.. Men jag repar mig nog snart.
 
Golv-middag:
 
 
 
Andra trevligheter på senaste har varit AW med mina härliga kollegor, och käre Linus har även varit på besök så då fick man ju gå på gayklubb vilket alltid är kul!
 
 
Dagen efter var det balkongväder! Unbelievable.
 
 
 
Det har även bjudits på 35-årsfest, och då var det premiär för oss tre att ta den obligatoriska bilden.. Annars är det antingen Ida och jag eller Madde och jag, men nu var det alltså dags för en sammanslagning. 
 
 
 
Har även närvarat på Therese 25-årsfest med gamla härliga sånger och tävlingar som bland annat innefattade helium.
 
 
 Sedan är ju event alltid trevligt att bli inbjuden på,. förra veckan hängde jag med Madde på förhandsvisning av en utställning på Moderna muséet, vilket var..speciellt och intressant. Igår var jag på ett "exklusivt event" på Strandvägen där en leverantör presenterade en stor nyhet som lanseras nästa år.
 
 
 
Idag har det varit "höst-mys" och invigning för ett par nyrenoverade våningsplan på kontoret där det bjöds på en massa mat och dryck och folk åkte rutschkana som aldrig förr (eftersom den öppnade idag..) Jag var inte med och släckte och låste stället så jag undrar om det spårar och folk ramlar ur och har sig, lär få höra det imorgon i så fall. 
 
Lite happenings framöver:
Flyttar om en vecka. Ska bli så kul att vara lite med mami och papi och flytta in i MIN första lägenhet!
Sedan är det även klart att jag och 6 vänner ska till Dubai över nyår! Helt fantastiskt. 
 
Avslutar med ett gott råd som jag lever efter och som bör följas av alla:
Ta för dig av livets buffé!
 
 
 Bull-buffé på jobbet på Kanelbullens dag. Viktigt att uppmärksamma sådana högtider. Vi hade även fairtrade-fika häromdagen, bra grejer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0