Livat liv

Jag har ett riktigt livat liv nu alltså, jädrar vad det händer grejer. Och kul är det!
 
Men kronologisk ordning här nu va.. För ett antal veckor sedan var Ida och jag på Orangeriet en vardagkväll. Det är så mysigt där. Tonfiskburgaren var bra också.
 
 
När lördagen kom så stack vi ut och dansade i våra danskjolar.
 
Den natten gick jag hem och insåg att det var höst.
 
Helgen därpå var det kräftskiva (och räkskiva) hos Madde och då gjorde sommaren faktiskt comeback så vi höll till på terrassen.
Ett underbart gäng var vi, sjöng och skrålade hela kvällen och avslutade med dans på Fasching!
 

 
 
Ida ger katten "mat"...
 
 
 
 
 
Dagen efter vaknade jag med en sådan bad-abstiens att det bara var att cykla raka vägen till Kungsholmen och hoppa i. Så otroligt skönt! Sommar 8 september får ändå anses som rätt bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0