kör vidare

Tjääna! 
 
Såhär ser det ut på kontoret, eller det såg ut så för några veckor sedan. Det byggs om för fullt och detta nytillskott kallar vi för effektivisering.. Eller lekplats, jag vet inte. Hur som helst så har vi vår nya restaurang på plats där nere nu, så man gör en snygg entré om man väljer att ta rutschbanan ner vid lunchtid.
 
 
Ida och jag var på Mälarpaviljongen i april när det precis öppnat för säsongen, och nu ville vi ju också vara med och stänga det, så vi passade på att dra en AW där i september strax innan de bommade igen för säsongen. Det är så mysigt där, man vill bara sitta där och vara en äkta livsnjutare hela dagarna på sommarhalvåret..
 
 
 
 
Min käre kollega Fry har köpt en lägis på Kungsholmen och detta skulle såklart firas en lördagkväll. Vi blev ett bra gäng där som senare drog ut och tog en svängom. Riktigt bra afton! (Kepsen är en vandringspokal.)
 
Häromveckan var det Idas tur att börja livet, hon fyllde nämligen 25! Vi drog ut och käkade tapas.
 
 
Förra helgen var galen, det hände så mycket på så kort tid. På fredagen skulle mina kära väninnor Lina, Frida och Andrea komma och vara inneboende hos mig hela helgen, det var lopp och fest på g! Helt plötsligt så gick jag och köpte en lägenhet där på fredageftermiddagen!!??? Till slut när jag hade skrivit på alla papper kunde jag åka hem och välkomna mina gäster. Hann liksom inte riktigt fatta vad som  precis hänt där, men det var bara att köra vidare för morgonen därpå var det dags att dra ett varv på Lidingö.. Det hade gått ett helt år sedan sist och nu var det alltså dags igen.. Och det gick fint! Så härligt!
 
Några timmar senare var man lite fräschare, och då skulle Ida firas! Så kul att så många gamla underbara vänner var samlade :) 
 
 
 
 
På Berns träffade vi Sunes mamma! Lyckan!! Så många citat vi alltid drar från henne...
 

Kommentarer
Postat av: Lina

UNDERBART! <3

2013-10-06 @ 09:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0