Semester älskling!

Semester älskling!! Detta känns självklart fabulöst, men också väldigt märkligt.
Har aldrig varit ifrån jobbet så länge som jag ska vara nu och jag kommer sakna kollegorna, haha det låter säkert töntigt. Det är en väldigt märklig känsla att jag inte ska tillbaka dit på måndag, men det här kommer ju bli toppen!

Igår var det lite tjuvstart på semesterfirandet. Ett gäng kollegor och några utomstående drog en AW och middag på Piren vid Hornsbergs strand. Angenämt som bara den. Ida och jag var på väg hemåt efter det som de seriösa arbetskvinnor vi är, men ångrade oss snabbt och hängde med killarna till Soap, "det är ju ändå semester imorgon". 
Här trivdes vi som firrar:

 
På Soap träffade vi Motalafolk!
 
Bra afton! Trots sen hemgång lyckades jag vara på jobbet rätt tidigt och vi körde även lunchträning idag. Fixade klart allt jag skulle och kan med gott samvete ta SEMESTER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0