Semestervecka 1

Har haft tre veckors världsklass-semester! 

Första veckan bestod av en massa sol, bad, träning och umgänge. Precis som jag vill ha det med andra ord.
Det badades mestadels på Kungsholmen men även en gång på Långholmen.
 
 
 
En kväll träffade jag Madde, Viktor och William, en väldigt trevlig reunion.
 
En annan kväll paddlade jag och Ida kajak. Vi körde Kungsholmen runt, det var en härlig sväng. Badpaus vid Karlberg: 
 
 
En kväll hos Ida med Martini Royale. Senare ett besök på Grand Escaliers innergård där vi träffade Anna med pojkvän.
 
Dagen efter körde vi en brunch på Fåfängan. Så jädra fint däruppe! Och bra brunch.
 
Pannkaksstekarn:
 
 
 
En mindre vallfärd upp dit.
 
Samma dag hann vi med ett dopp vid Hornsbergs strand.
 
Stannade kvar och käkade kvällis i bikini. Sooommar..
 
Denna kväll blev det ett varv på Tiki Room och Sturecompaniet!
 
 
Fråga mig inte vad vi håller på med! 
 
Premiär för oss på Tiki Room, bra utomlandskänsla på det stället.
 
Känner att den första veckan inte kunde bli bättre faktiskt. Helnöjd! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0