då var det dags

Har hunnit med lite av varje under helgen som gått. Det blev fredagsmys hos föräldrarna, skönt med en lugn fredagkväll. Jag är alltid så trött efter veckan, speciellt nu under den här kursen som dödar en..
Jobbet var ju trevligt och så, det gick som smort. Racha som jag jobbade med sa till och med åt mig att ta det lite lugnt och vila, och spara jobb åt dem:P Men ibland är man inne i ett flow och bara kör, det är gött.

Igår var det dags för avskedsfesten. Det började med VIP-fest hos Emma, väldigt härlig stämning och alla var på gång. Senare traskade vi ner till Texas där själva avskedsfesten ägde rum i några timmar innan allt annat folk var välkommet. Fick skåda många härliga utklädnader, (vi som var på festen skulle vara uppklädda men de som kom senare skulle klä ut sig då det var Halloween-fest för allmänheten) gillade disco-grabbarna bäst, verkligen klockrena,haha! Ska se om jag hittar bild sen, jag min dumma nöt hade glömt sätta i minneskortet i kameran..

Så... imorgon är det alltså dags för käraste Linus att flytta härifrån. Känns sorligt och det kommer bli tomt här utan honom.. jag har haft så mycket kul med honom den här sommaren! Oförglömligt. Tur att det finns Skype och att han kommer hem ibland och vi kan dra ner och hälsa på honom :) Linus är så bra.



Idag blev det en välbehövlig promenad i Fålehagen, sköönt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0