helg på ingång

Men tjenalena..och alla andra!

Om ett par timmar är det fredag igen och det är ju bara helt suve. Det kommer såklart bli skola imorgon, men kl tre drar jag därifrån för att uträtta trevliga ärenden med Emelaj och sen ser jag fram emot en härlig, lugn och mysig fredagkväll!
Lite jobb och en del plugg ska åstadkommas i helgen eftersom tentan närmar sig, men det går ändå inte att ta ifrån mig glädjen över att det är helg. Tänk nästa helg,ihiiii då är tentan skriven! 15 hp, give it to me baby, aha aha..
Sen kommer ju den omtalade avskedsfesten äga rum nu på lördag, då gäller det ni! Vi hade lite avskedsmiddag igår kväll föresten och det var ju himla fint och sådär:)

Från det ena till det andra och tillbaka igen..Jag är en stor anhängare av InkClub, Dammsugarpåsar.nu och det där gänget. Perfekt att klicka hem en bläckpatron och få hem den dagen därpå när man inte har någon som helst tid till att åka och köpa och verkligen behöver printa. Beställde igår, men idag fick jag ett avi på posten om att åka och hämta den på Ica, och då faller ju liksom hela grejen med att beställa därifrån. Snacka om fail,haha.. men man fick fyra filmer på köpet så det var därför:) Lite ironiskt bara kan jag känna..

Kommentarer
Postat av: emelie

duuuu dammsugarpåsar.nu? äre sant! gud så mkt ångest som släppte nu. jag glömmer alltid vilken sort jag ska köpa när jag är i affären och så blir det aldrig av att jag köper nya. tack kära vän för tippset<3

2010-11-04 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0