stabilt

Riktigt bra kväll i lördags. Det var fart på't hos Lindborgarn och så härligt att träffa fina Andrea igen! En massa gott folk var samlat. 
Det vankades jobb heela söndagen så jag skulle inte gå ut, men vi vet ju alla hur det brukar gå när man säger så.. Det blev även efterfest hos Sasset med plättar, glass och hela faderajan. Legendariskt, det kör vi varje lördag tycker jag,hihi. Sen var det bara upp och hoppa några timmar senare, tur att vi bor grannar så det var nära hem:)

Synd att det inte blev så många bilder från min sida, men fick i alla fall med när Christopher och Andrea körde Stavros och när vi käkade plättar;P



Jag har som mål att sova 7 timmar inatt, det borde jag väl kunna fixa?! Skulle behöva det, så det är snart dags att lägga sig med andra ord..
Sedan känner jag att det börjar bli dags att vara ledig någon dag med, på lördag kanske..:)
Det re'r sig ni..

Hoppas läget är stabilt, vi hörs mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0