tisdag..

Helgen slutade ju inte vid årsbanketten där, nehejdå. På lördagkvällen blev det middag ute med Andrea, Sölve och Sofia och senare anslöt Martina och Sasset och det blev en spelomgång och massa mys hos mig. De drog till Harran sent och själv stannade jag hemma för att ladda inför söndagens runda med Lindborgarn, hihi.
Så mycket trevligare med bilder så det får bli en stöld från Sassets iPhone:

Andrea har dragit nu igen, det känns inte som det. Men tiden går ju som vi alla vet så jägarns fort så snart kommer jag träffa den underbara kvinnan igen, det ska jag se till!

Imorgon blir det avskedsmiddag, snart är det nämligen dags för Linus att lämna oss, och det har jag verkligen inte fattat än så vi får se när jag kommer till insikt med det,. sen blir det avskedsfest på lördag, då blir det stort galej! tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0