snart...

Jag.orkar.inte.mer.
Vi håller på och trälar med en superomfattande uppgift i skolan. Imorse stack jag som vanligt hemifrån strax före sju och sen var jag hemma närmare halv åtta ikväll, och jag vågar inte ens tänka på när jag kommer hem imorgon kväll, haha. MEN det bästa med det är ju att imorgon kväll när jag kommer hem så är det klart, det måste det vara eftersom det ska lämnas in på fre morgon. 

Har mycket att se fram emot så det gör att man ändå klarar sig igenom de tunga grejerna. Redan på fredag är det fest och det kommer vara så otroligt välförtjänt;D Det är årsbankett vilket är årets finaste sittning för oss ekonomer. Dock blir det ingen balklänning i år vilket är synd för den är ju kul att få använda, det är inte varje dag så att säga. Istället är det 20-talstema men det blir nog kalasbra det med!



Silkesklänningar, långa pärlhalsband, hårgrejer med fjädrar, rött läppstift, handskar och lite sånt kommer det bli! :)

Det blir föresten sista årsbanketten vi får gå på! Går jag verkligen sista året ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0