livin' the dream

Ni missade väl inte premiären av årets Bonde söker fru nyss?! haha
Alltså, vissa av dem är ju helt socialt inkompetenta..de har liksom inte varit med om nåt alls utanför sin gård verkar det som.
"Jo men jag tror det kan bli nåt mellan oss" säger en av dem efter att ha pratat i telefon med en brud en gång, och det kan inte ens klassas som ett samtal, stackarna visste ju inte vad de skulle säga till varandra.. Jag tycker lite synd om dem. Men nu ska de få ha lite kul förhoppningsvis ;) Bättre sent än aldrig..
Är nöjd över att jag aldrig kommer kunna ångra att jag inte hade kul och hittade på saker som ung, haha! Och det bästa är ju att jag har så mycket roligt kvar som jag ska göra, tjohoooo. LIVIN' THE DREAM...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0