kryss

Skapligt trött efter kryss-helgen..men nu har jag klarat mig igenom måndagen, känns gött. Det blir träning med mami strax och så kanske jag tar mig i kragen och joggar hem därifrån. Vi får se.

Några bilder från kryssningen tagna av Ida och Lina, min kamera är fortfarande inlämnad. Måste vara något allvarligt fel på stackarn.



Men vad kul jag hade då! Vi blev ett klockrent gäng på 22 pers, eller 24? :)
Det blev lite hyttfest på kvällen, görsatrevligt. Sen drog vi en trerätters på Food Garden, hur fint som helst!
Förrätt: Terrin på lax och kungskrabba på sjögrässalladsbädd med citrongräsyoghurt
Huvudrätt: Helstekt oxfilé med vitlöksbakad potatisfondant och tryffelaioli
Dessert: Chilismaksatt chokladterrin med ”late harvest” vinkokta hjortron
Låter väl helt ok va? Legendariskt gott, verkligen! Kul att prova något annat än viking-buffén, så det rekommenderar jag starkt.

Resten av kvällen handlade mest om dans, häng och drinkar. Jajädrar vad kul jag hade..
Nästa morgon var det bara upp och hoppa till frullebuffén, den får absolut inte missas! Sen blev det lite häng vid karaeoken, taxfree, lunch och sånt innan vi var tillbaka i Stockholm igen. Det hela gick så jägarns fort men mycket roligheter och galenskaper hanns med ändå minsann

Tack alla inblandade ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack sjäääälv snyggo!:)

2010-10-04 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0