kör vi

Förkastlig fotbollsmatch som pågår nu ni.. behöver väl inte säga mer än så om eländet.

Körde rundan igår med "Lindborgarn", haha.. det var ett tag sedan vi körde ihop nu, men ack så bra det går när vi väl gör't;) Blir festelifest hos henne och Rickard i helgen med ett föträffligt gäng. Reunion FTW :) 

Skola 8-18 idag..vi åkte på att hålla presentation imorgon. När den är avklarad ska jag slappa mig igenom resten av veckan! och med det menar jag inte att jag ska glida omkring och inte göra ett piss, utan jag ska läsa och lösa case, men på en vääldigt avslappnad nivå :) blir bra det. Inte långt till helg nu! När tisdagen är avklarad går det förjäkla fort vilket känns helt suve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0