hej mitt vinterland

Haha min blogg ser verkligen förkastlig ut.. Krille, skulle inte du komma hem i helgen?:o

Det var som att åka från Alperna till höst i Linkan och sen tillbaka till Alperna igen, sån stor skillnad är det på vädret i Motala och Linköping idag. Blev kanonförvånad imorse när det var helt vitt här utanför. Sedan var jag bitter ett tag när det inte gick att cykla och det var blaskigt och jävligt,.men sen såg landskapet så fint och mysigt ut med sol och allt när jag var på väg in till skolan så då blev jag glad igen.
Fantastiskt att komma hem när det fortfarande är ljust ute föresten;)

Imorgon blir första dagen på tre veckor som jag är ledig. Ska bli helt underbart!!
Om ett par timmar är det dags att börja förbereda inför kvällen. Gud så trevligt vi ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0