finemäääng

snacka om att vi förstörde ett gott rosé på krysset..
 


Det blev helt plötsligt SD-vinet, eller "rasse-vinet".. är tveksam till om jag kommer dricka det mer:p


Tog mig en sovmorgon till kl 7 imorse, så skönt! ..och jag är faktiskt allvarlig:) går ju upp tiidigt annars.
Var på info om examensarbetet förut, känns helgalet haha.. examensarbete liksom?! det är ju det sista man gör innan man tar examen! För tre år sedan kunde jag liksom inte riktigt tänka mig att jag någon gång faktiskt skulle bli färdigutbildad, och nu är det inte långt kvar dit. Känns ju helt suve!

Det är lite fredag idag för jag ska inte till uni imorgon, så vi har haft lite fredagsmys jag och mina fina muppar. Imorgon kan jag med gott samvete ta helledigt och höst/vintershoppa med Emelaj. Kvalitetstid av rang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0