det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör

Tjah,

arbetarna har avlöst varandra här. Först var det Ida, Andrea och Emelaj som skruvade ihop stolar, och strax efter att de dragit så dök mam och pap upp och skruvade färdigt tv-bänken. Gött för mig ;)
Det var så trevligt att träffa flickorna igen även om det bara var en liten stund, och Andrea var söt och hade bakat en smarrig kaka, pluspoäng;)

Tack för hjälpen snyggingar!
Fy tusingen vad jag är sliten..men lätt att det var värt det,haha!
Ikväll får det bli så lugnt som det bara går..ska bli så skönt. Morgondagen bjuder på stadsbesök med Lisa och Andrea, jobb och avslutningsvis födelsedagsfest. Jag är laddad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0